eerste week ultimate oz - Reisverslag uit Sydney, Australië van jasper oudt - WaarBenJij.nu eerste week ultimate oz - Reisverslag uit Sydney, Australië van jasper oudt - WaarBenJij.nu

eerste week ultimate oz

Door: jasper oudt

Blijf op de hoogte en volg jasper

09 Augustus 2015 | Australië, Sydney

de eerste week was geweldig zoveel gezien en gedaan, begonnen met een kennismaking met de mensen van de groep en sydney.
sydney is echt een enorme stad het is groot maar erg mooi en ook erg ruim. er zijn wel heel daklozen hier. het is wel bijzonder schoon hier maar mensen hier hebben veel meer respect voor de omgeving. natuurlijk zijn we bij het opera house geweest en harbor bridge. we zijn wezen varen door de haven met als afsluiting een bbq op het water, we hebben nog dolfijnen gezien dat is ook erg bijzonder om die voor het eerst in het wild te zien en niet in een dierentuin. daarna gingen we terug om terug te gaan naar ons hostel om de verdere avond zelf in te kunnen vullen. uiteindelijk gingen we naar basecamp ongeveer drie uur rijden van sydney om daar een paar dagen te blijven kampvuur op het strand bbq hier pizza daar en lekker gezellige avonden met de mensen van ultimate oz hoop spelletjes en praten. we kregen ook de uitleg over een aantal dieren in de omgeving er liep een kangaroo op het terrein die was tam zoals je op de profiel foto kan zien maar ook over een aantal spinnen en slangen niet levens gevaarlijk maar als ze bijten kon je goed ziek worden. het is hier nu winter maar we hebben in zee gezwommen het zeewater is warmer dan de buitenlucht. we zijn ook wezen sandboarden in de duinen dat is echt heel gaaf om te doen. we zijn ook nog in port stephans wezen wandelen naar het hoogste punt in het gebied om te kijken vanaf het uitzicht punt dat was ook erg mooi. toen zijn we terug gegaan naar sydney met trein en bus. ook veel mooie gebieden gezien onderweg. toen een dag voor ons zelf gehad om gewoon je eigen gang te gaan. in de avond hadden we een kroegen tocht dat was ook erg gezellig. de eerste week was zeer geslaagd maar ook erg snel gegaan maar zou het zo weer doen.

• 09 Augustus 2015 - 08:38

Olga:

Hoi Jasper,

Klinkt allemaal fantastisch! Zoveel indrukken in 1 week. Ben benieuwd naar alle verhalen die nog komen gaan. Have fun!

• 09 Augustus 2015 - 10:02

Leonie:

Hey Jasper,

Leuk om je eerste berichtje te lezen! En zag al wat supergave foto's op fb. Top man. Hoop stappen ook zo te zien.

X

• 09 Augustus 2015 - 12:09

Rob:

Geweldige tijd zo te lezen. GENIET.

• 09 Augustus 2015 - 12:55

Marleen:

Jooo jasper!

Wat een gave dingen voor de eerste week! Je geniet volop zo te lezen!
    Ik ben benieuwd naar wat de rest van je avontuur je gaat brengen!

Xx

• 09 Augustus 2015 - 14:09

Laura:

Geweldig om te lezen hoe veel nieuwe indrukken je hebt beleefd.
    Eerst weer even nieuwe avonturen beleven en dan weer een leuk verslag uitbrengen erg leuk om te lezen !

• 09 Augustus 2015 - 18:31

Bianca B:

Helemaal leuk :-)

• 13 Augustus 2015 - 02:11

Ellen Nijhof:

Jeetje wat heb je al veel gezien en gedaan in je eerste week! Foto's zien er goed en vooral gezellig uit ;-)

• 24 Augustus 2015 - 09:23

Marina:

Howdy Nephew Jasper! Klinkt wel heel erg cool om allemaal mee te maken! Hoe is het nu, ben je al aan het werk? Misschien zit je nu wel in de Outback zonder internet..... Greetings from Eindhoven!